ໂຕແທນຂອງ Intel Ian Romanick ໄປເວົ້າທີ່ງານສຳມະນາ Opensorce FOSDEM 2013 ໂດຍເຂົາບອກປັນຫາຂອງການເລ່ນເກມໃນLinux ວ່າບໍ່ມີSoftware ກາງທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ເກມຕວດສອບ Hardware ພາຍໃນເຄື່ອງໄດ້ສົ່ງຜົນຕໍ່ການປັບແຕ່ງປະສິດທິພາບ ກາຟຟິກໃນເກມ ແລ້ວແກະຄ່າvendor/device ID ມາຕວດສອບຫາ GPU ຊື່ງມີໂອກາດຜິດພາດໄດ້ງ່າຍ ແຖມໃຊ້ກັບລະບົບທີ່ມີ GPU ຫລາຍໂຕບໍ່ໄດ້ ໂດຍ Intel ປະກາດວ່າຈະແກ້ປັນຫານີ້ໂດຍເຮັດທີ່ລະດັບຂອງໄລບລາລີ Mesa ຊື່ງມີກຳນົດແລ້ວໃນປີຫນ້າ ຖ້າຫາກວ່າທາງແກ້ນີ້ທຳງານໄດ້ຜົນແທ້ແລະ NVIDIA/AMD ເຂົ້າຮ່ວມນຳ ວົງການເກມໃນ Linux ກໍຫນ້າຈະພັດທະນາຢ່າງໄວ
ທີ່ມາ Phoronix
ທີ່ມາ
ຂ່າວ
Video
ຟັງເພງອອນໄລ
gossip
0 comments:
Post a Comment